dinsdag 19 juli 2011

schilderijen 201 t/m 282



geschonken aan project "Kunst helpt kinderen"



































huwelijkskado Fenny



















260 liefde therapie en autisme60 x 50 incl. kader









geschonken aan project "Kunst helpt kinderen"

geschonken aan project "Kunst helpt kinderen"











0230 spelen op het strand, acryl op opgespannen linnen,80 x 60, 250 euro

0281 we eten met stokje, acryl op opgespannen linnen,80 x 60, 250 euro

0282 in de rij om te eten, acryl op opgespannen linnen,80 x 60, 250 euro

1 opmerking:

  1. wij zijn heel blij met je schilderij. Zeker met je tekst. Ik had hem al begrepen, en je ziet de "drive"ook heel goed uitkomen. maar je omschrijving bevestigt het alleen maar. Heel erg bedankt. Hij gaat een mooi plaatsje krijgen. Misschien wissel ik hem af met het strandtaffereel. Daar krijg ik heel veel energie van als ik daar naar kijk. Zoveel liefde zie ik erin, zoveel rust en aandacht. Genieten gewoon. Fran

    BeantwoordenVerwijderen